Advanced English Back Office Representative.

Advanced English Back Office Representative.
Empresa:

Empresa Del Sector Logístico


Advanced English Back Office Representative.

Detalles de la oferta

Important company is looking for a Back Office Representative in Alajuela. The person will be in charge of provide daily support to internal/external customers, support administrative tasks, prepare reports and validate information for different systems.

Requirements:
University Studies in Business Administration
Advanced English (85%)
Two years of experience in costumer service
Knowledge in Microsoft Office (Excel, Access)

TIPO DE CONTRATO:
Contrato por tiempo indefinido

REQUERIMIENTOS MÍNIMOS:
Conocimiento de Inglés

JORNADA LABORAL:
Tiempo Completo

DISPONIBILIDAD PARA VIAJAR:
No

DISPONIBILIDAD PARA CAMBIO DE RESIDENCIA:
No


Fuente: Bebee2


Área:

Requisitos

Back office.

Importante empresa requiere contratar una persona bilingue para laborar como back office en Alajuela. Entre las principales funciones destacan atención y...


Desde Manpower Costa Rica - Alajuela

Publicado hace 10 días

Trilingue ingfraesp agente call center - work from home.

French Canadien Advanced Experience in interactions with customers Experience in Contact Center Experience in resolve customer escalations Experience in high...


Desde Siglo Bpo - San José

Publicado hace 10 días

Trilingue logistic service reverse - ing por esp.

Portuguese Advanced Experience in interactions with customers Experience in Contact Center Experience in resolve customer escalations Experience in high-level...


Desde Siglo Bpo - San José

Publicado hace 10 días

Asesor de servicio

Coordinar procesos de departamento back office, las visitas con los clientes, es el encargado de resolución de problemas o quejas de los clientes, además...


Desde Esquivel Consultores De Talento Limitada - San José

Publicado hace 9 días