Back Office Bilingual

Back Office Bilingual
Empresa:

Manpower Costa Rica


Back Office Bilingual

Detalles de la oferta

Importante empresa requiere contratar una persona bilingue para laborar como back office en Alajuela. Entre las principales funciones destacan atención y soporte de clientes internos y externos, análisis de datos, preparación de informes, entre otros.

Requisitos
Estudiante universitarioa en Administración
Dos años de experiencia en puestos similares.
Inglés Avanzado
Conocimiento Access Intermedio indispensable
Conocimiento Excel intermedio


Fuente: Bebee2


Área:

  • Oficios – Servicios Varios / Back Office

Requisitos


Conocimientos:

  • Access

Ofertas Relacionadas

Logistic service reverse ing fra esp

French Canadien Advanced Experience in interactions with customers Experience in Contact Center Experience in resolve customer escalations Experience in...


Desde Siglo Bpo - San José

Publicado hace 6 días

Trilingue logistic service reverse ing por esp

Portuguese Advanced Experience in interactions with customers Experience in Contact Center Experience in resolve customer escalations Experience in highlevel...


Desde Siglo Bpo - San José

Publicado hace 6 días

Back office sql and excel 6am to 3pm weekends off

We are looking for a Ticket Data Analyst with experience in Excel and SQL. The vacancie is for one of our important clients in Heredia. Requirements 1 year of...


Desde Perfiles Tecnológicos, S. A. - Heredia

Publicado hace 10 días

Reporting back office

We are looking for a reporting agent with experience in Excel and SQL. The vacancie is for one of our important clients in Heredia. Requirements 1 year of...


Desde Perfiles Tecnológicos, S. A. - Heredia

Publicado hace 10 días