Bilingual Administrative Assistant with experience in Projects

Bilingual Administrative Assistant with experience in Projects


Puestos Vacantes:
1

Jornada Laboral:
Completa

Bilingual Administrative Assistant with experience in Projects

Detalles de la oferta

What you’ll be doing:
•Provide support to Project Managers in monitoring project variables and constraints.
•Maintain project documentation such as risks, issues, change requests, etc.
•Analyze project metrics to proactively identify potential delivery roadblocks.
•Enable status reporting processes and up/downstream communications.
•Track project artifacts using a central PPM solution in SharePoint and MS Project Server.
•Maintain project documentation and analysis using the Microsoft suite of technologies.
• Manage extensive and complex calendar, including meeting planning across multiple time zones, and preparation of meeting logistics
• Manage/approve travel reservations (domestic and international)
• Process and approve expense reports
• Provide administrative support to the Change Leadership Team
• Other administrative duties as assigned

Requirements:
2+ years of experience as Administrative Assistant, include complex calendar management (advanced knowledge of Outlook, google calendar), resource scheduling, booking travel.
1-2+ years of experience as a Project Coordinator, or equivalent experience (documentation, risks, issues, change requests, etc., project metrics)
Highly analytical, attention to detail, organized, proactive, delivery focused, and adaptable.
Outstanding written/verbal communication. English 85-90% B2.
Proficiency in MS Project, Excel, PowerPoint, and Word.

Requisitos


Conocimientos:

  • Gestión de Proyectos Medios (3-12meses)


Idiomas:

  • Inglés


Estudio Mínimo Necesario: Técnico Profesional Completo

Áreas de estudio:

  • Relaciones Públicas
  • Administracion de Empresas


Edad: Desde 18 Hasta 70 Años

Jefe de ventas almacenes-guápiles

Coordinar y supervisar la gestión de ventas, implementando el plan táctico de ventas en el punto comercial, garantizando una ejecución según la estrategia...


Desde Colegio De Ingenieros Agrónomos Costa Rica - San José

Publicado hace 7 días

Director de compras.

Licenciado en Administración de Negocios, Finanzas, Contabilidad o carrera a fin. Experiencia de 5 años en puestos de dirección o gerencia en el área de compras...


Desde Empresas Berthier Ebi De Costa Rica S.A. - San José

Publicado hace un mes

Supervisor de aseguramiento y reclamos

Te gustaría el reto de liderar un equipo de profesionales orientados a brindar atención a asegurados de Gastos Médicos y vida, certificando en todo momento que...


Desde Willis Towers Watson - San José

Publicado hace un mes

Encargado de crédito y cobro

Funciones del Puesto Objetivo Principal: Planificar y ejecutar la gestión efectiva para mantener al día los créditos de los clientes, diseñando estrategias y...


San José

Publicado hace 19 días