Customer Service Quality Analyst - Portugueses.

Customer Service Quality Analyst - Portugueses.
Empresa:

Accenture


Customer Service Quality Analyst - Portugueses.

Detalles de la oferta

The Customer Service Quality Analyst is a collaborator with a strong background in a product data market (web scale), such as data analysis and verification, perform data entry and research in various systems and tracking tools. Apply knowledge of processes and related systems to assist in identifying, assessing and resolving issues/problems. Seek advice and escalate issues when faced with tasks/problems outside the scope of the work. Develop and maintain product knowledge, industry knowledge, and business and professional skills by participating in on-the-job and classroom trainings. Also has advance English/Portuguese and Excel skills to review customer?s data. Develop and maintain knowledge of client and their business needs/processes.

TIPO DE CONTRATO:
Contrato por tiempo indefinido

REQUERIMIENTOS MÍNIMOS:
Conocimiento de Inglés ,Portugués

JORNADA LABORAL:
Tiempo Completo

DISPONIBILIDAD PARA VIAJAR:
No

DISPONIBILIDAD PARA CAMBIO DE RESIDENCIA:
No

Requisitos

Analista de presupuesto

Funciones del Puesto Las tareas clave son: - MRM y Oracle Data Entry Reporting, solución de problemas - AP, Contabilidad y Enlace SGP - Capacitación, reuniones...


San José

Publicado hace 20 días

Digitador área de contabilidad /medio tiempo

Descripción de la Plaza/nExperiencia mínima de 2 años como Digitador y liquidador de rutas de los agentes , debe de contar con técnico medio en contabilidad...


Desde Mia - San José

Publicado hace 17 días