Potential Tasks:
• Administrative Support
• Building contacts database
• Email management
• Research and lead generation (including cold calling for some clients - often not required)
• Building and managing related databases
• Assisting with a variety of social media tasks
• Social media support
• Diary management
• Data entry and bookkeeping
• Varied research tasks
• Ad hoc varied day to day business support tasks
• Personal errands for the Business Founder
Skills required:
• Excellent organisational and administration skills
• Strong written and verbal English
• Interest and passion in social media (desirable - not required for all positions)
• Excellent attention to detail
• Proactive, enthusiastic self-starter
• Able to work with minimal supervision
• At least 40 WPM typing speed with 90%+ accuracy
• Adaptable to changes/Flexible
Nivel Jerárquico: Empleado
Salario Nominal: Desde ₡ 5810735 Hasta ₡ 17432205
Área:
Conocimientos:
Idiomas:
Estudio Mínimo Necesario: Secundaria Completo
Descripción Nombre del puesto: Jefe Contable, Administrativo Formación universitario: Formación universitaria superior en contabilidad, administración de...
Desde Manpower Caribe Y Centroamérica - San José
Publicado hace un mes
Gestionar trámites legales de la empresa (personerías jurídicas, poderes especiales, etc.) Coordinar trabajos de mantenimiento de infraestructura y jardinería...
Desde Nerhds - Cartago
Publicado hace un mes
Funciones del Puesto Recibir el puesto en óptimas condiciones radios software impresoras PC y troncales Procesar las alarmas conforme ingresan al sistema de...
Desde Asembis - San José
Publicado hace un mes
Funciones del Puesto Plaza Temporal por 3 meses Mayor de 25 años Archivar documentos importantes Manejo de expedientes de clientes Manejo de métodos de Archivo...
Desde Jp Tecnicas - Heredia
Publicado hace un mes