Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Technical Support Engineering Ic3

With over 18,000 employees worldwide, the Microsoft Customer Experience & Success (CE&S) organization is responsible for the strategy, design, and implementa...


Desde Microsoft - San José

Publicado a month ago

It Help Desk Agent (Graveyard)

Be part of our team and help us evaluate, document, check and resolve different incidents and/or requirements that have been escalated through the Help Desk....


Desde Crg Solutions - San José

Publicado a month ago

Crm Data Specialist

**About Netskope**:Today, there's more data and users outside the enterprise than inside, causing the network perimeter as we know it to dissolve. We realize...


Desde Netskope - San José

Publicado a month ago

Information Systems Engineer

Splunk is here to build a safer and more resilient digital world. The world's leading enterprises use our unified security and observability platform to keep...


Desde Splunk - San José

Publicado a month ago

Jefe De Calidad Jefe

Jefe De Calidad Jefe
Empresa:

Top Management De Centroamerica


Detalles de la oferta

Empresa regional líder en IT, requiere un Jefe de Calidad. Mínimo 3 años de experiencia en manejo de procesos y calidad. Graduado o finalizando la carrera de Ingeniería Industrial, Sistemas, Administración de Empresas o carrera afín. Experiencia manejando procesos de certificaciones de normas de gestión de calidad ISO 9001, 20000, o 27001. Revisa y monitorea el cumplimiento de los procesos de control de cambio. Propone, desarrolla y conduce los proyectos y procesos de calidad.


Fuente: Bebee2

Requisitos

Jefe De Calidad Jefe
Empresa:

Top Management De Centroamerica


Built at: 2024-04-16T06:27:00.831Z