Agente De Call Center Junior

Agente De Call Center Junior
Empresa:

Igt


Detalles de la oferta

IGT (NYSE:IGT) is a global leader in gaming. We deliver entertaining and responsible gaming experiences for players across all channels and regulated segments, from Lotteries and Gaming Machines to Sports Betting and Digital. Leveraging a wealth of compelling content, substantial investment in innovation, player insights, operational expertise, and leading-edge technology, our solutions deliver unrivaled gaming experiences that engage players and drive growth. We have a well-established local presence and relationships with governments and regulators in more than 100 countries around the world, and create value by adhering to the highest standards of service, integrity, and responsibility. IGT has approximately 10,500 employees. For more information, please visit . ResponsibilidadesCanalizar todo tipo de solicitudes entre el cliente final y todos los departamentos de la empresa, minimizando el envío innecesario del equipo técnico solucionando inconvenientes en el punto de venta. Atencion de llamadas de cliente externo y de cliente interno. Asignar técnicos de campo para despacho. Llamar, dar seguimiento de cobro a agentes morosos. Brindar soporte al departamento de Contabilidad en el registro y trámite de solicitudes de ajuste por fallas de impresión o problemas de comunicación. Trabajo de campo con equipo de servicio técnico y ventas con la finalidad de tener un amplio conocimiento de resolver inconvenientes desde otra perspectiva. Aplicación de encuestas según necesidades operativas. Requisitos1 año de experiencia en servicio al cliente y/o como agente de call Center. Bachillerato en Educación media. Dominio Intermedio del paquete Office (Word, Excel, Power Point, Internet, y Outlook). Excelente comunicación oral y escrita. Excelente Ortografía.Habilidades Construcción de relaciones colaborativas Toma de decisiones Impulso por resultados Fomentar la innovación Energía personal #LI-AH


Fuente: Talent_Ppc

Requisitos

Agente De Call Center Junior
Empresa:

Igt


Spanish Interpreter

At Propio Language Services we are closing the language gap by connecting people anywhere and anytime through innovative technology and solutions. Founded in...


Desde Propio Language Services - San José

Publicado a month ago

Cashier Usa Visa Sponsorship Jobs

Job Duties: Greet guests and show to a table. Charge credit cards when guests are done with their meal. Answer guest questions; input order for guests who wi...


Desde Move2Usajobs.Com Inc - San José

Publicado a month ago

Call Center Agent (Costa Rica)

Job Description This is a remote position. The Call Center Agent will be answering inbound calls, converting them to leads, and later to towing jobs. DUTIES ...


Desde 24 Hours Group - San José

Publicado a month ago

Customer Care Analyst Ii Brasil

**Responsibilities**:- Input orders from internal or external customers into Salesforce and Oracle Systems- Create, retrieve, open, and validate customer pur...


Desde Emerson - San José

Publicado a month ago

Built at: 2024-05-11T08:59:02.827Z