Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Global Mdm Process Ops Lead -New Health Care

**Job Description**:3M is establishing two industry-leading companies, creating value through the spin-off of its Health Care business, while 3M will continu...


Desde 3M - Alajuela

Publicado a month ago

Development Manager

**Medbill **is a Durable Medical Equipment billing company based in the US. We are seeking a full-time remote contractor for our **Development Manager** posi...


Desde Medbill - Alajuela

Publicado a month ago

Hr Business Partner, Hrbp Consumer Corporate

Bachelor's Degree in related areas- 5+ years of human resource generalist experience- Experience working with a global team, supporting different employee ty...


Desde Amzn Support Srvcs Costa Rica - Alajuela

Publicado a month ago

Order Entry Analyst

**Responsibilities**:- Receive, review and process customer purchase orders and accurately upload, enter, and book the related order in business systems- Ass...


Desde Emerson - Alajuela

Publicado a month ago

Asistente Administrativo

Asistente Administrativo
Empresa:

Pitalia S.A.


Detalles de la oferta

REQUISITOS:Bachiller en administración de empresasExperiencia dos (2) años en puestos similaresManejo de office (Word, Power Point, Excel)Otras habilidades: Iniciativa, responsabilidad, Capacidad de análisis, Planeamiento y organización, Toma de decisiones y resoluciones de problemas, Trabajo en equipoResidir en Pital, Aguas Zarcas o alrededores, o bien con posibilidad de cambio de residencia.


Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Asistente Administrativo
Empresa:

Pitalia S.A.


Built at: 2024-05-10T09:22:44.738Z