Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Billing Administrator Senior

Job Description Role Summary As the Billing Administrator Senior for Experian, you will be responsible for compiling, managing, and using billing data, contr...


Desde Experian - Heredia

Publicado a month ago

Billing Administrator Senior

Job DescriptionRole SummaryAs the Billing Administrator Senior for Experian, you will be responsible for compiling, managing, and using billing data, contrac...


Desde Experian - Heredia

Publicado a month ago

Payroll Administrator

**Introduction**At IBM, work is more than a job - it's a calling: To build. To design. To code. To consult. To think along with clients and sell. To make mar...


Desde Ibm - Heredia

Publicado a month ago

Proposal Specialist - Sales Support

Proposal specialists are experts in process and documentation they work with sellers to have properly registered documentation when customers sign a contract...


Desde Ibm Careers - Heredia

Publicado a month ago

Asistente Dept Ventas

Asistente Dept Ventas
Empresa:

People Dynamic


Detalles de la oferta

**Acerca de la vacante**:**Funciones del Puesto**:Atención al cliente vía teléfono y correo electrónicoElaboración de ofertas de ventaApoyo en el control del inventario a/cSeguimiento de las ofertas elaboradasRespaldo técnico al clienteEncargado de las garantías a/cEstudio constante de mercado a/c**Requisitos del Puesto**:2 años de experiência en puesto similarbachillerato del colegio**Habilidades Deseadas**:Liderazgoservicio al clienteiniciativadeseos de superacióncomunicación efectiva**Otros detalles**:**Area del Puesto**:Ventas**Ubicación del Puesto**:San Rafael, Alajuela, Costa Rica**Nível Académico**:Bachillerato Secundaria**Nível de Cómputo**:Office Basico (Word,Excel,Outlook)


Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Asistente Dept Ventas
Empresa:

People Dynamic


Built at: 2024-05-06T02:39:07.772Z