Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Asociado/a de Adquisiciones , Multiple positions

Bajo la supevision de el/la Oficial de adquisiciones se deberán llevar a cabo las siguientes funciones: Servicios de apoyo a las adquisiciones transaccional...


Desde UNOPS - San José

Publicado 6 days ago

Especialista de Adquisiciones

Bajo la supevision de el/la Jefe de Servicios de Soporte se deberán llevar a cabo las siguientes funciones: Desarrollo y aplicación de estrategias de contra...


Desde UNOPS - San José

Publicado 6 days ago

Encargado de bodegas

Control de inventario de materiales Control de equipo de alquileres Registro de facturas Supervisión de ingreso de requisas Manejo de personal (3-4 perso...


Desde Eurohogar Inmobiliaria - Costa Rica

Publicado 8 days ago

Senior Software Developer

IBM Db2 is the cloud-native database built to power low-latency transactions and real-time analytics at scale, used by organizations in mission critical appl...


Desde Ibm Careers - San José

Publicado a month ago

Contact Center Analyst (Full English)

Contact Center Analyst (Full English)
Empresa:

Confidencial


Detalles de la oferta

Contact Center Analyst is in charge of resolving inquiries from vendors and internal colleagues related to invoices or payments status. The Contact Center Analyst receives the requests thru phone calls or emails; s/he creates a request in system, and provides a resolution according to each issue. When resolution cannot be provided on the spot, the Contact Center Analyst will escalate the issue.
Excellent attention to detail
Navigation in Oracle's Payables module
Excellent verbal and written English language skills
Demonstrated team contributor
Professional, enthusiastic and positive team player
Strong communication and organization skills

Ciudad: san josé


Fuente: Jobomas

Requisitos

Contact Center Analyst (Full English)
Empresa:

Confidencial


Built at: 2024-05-05T10:42:49.360Z