Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Data Analyst (Hybrid)

**Why engineering at Stryker?****:At Stryker we are dedicated to improving lives, with a passion for researching and developing new medical device products. ...


Desde Stryker - Costa Rica

Publicado a month ago

High Risk Payments Analyst (Hybrid)

**Why finance at Stryker?**:***:Are you looking for a profitable and growing company with a great culture and reputation? Stryker is the only company with 40...


Desde Stryker - Costa Rica

Publicado a month ago

Master Data Analyst (Hybrid)

**Why join Stryker?**:Our total rewards package offering includes bonuses, healthcare, insurance benefits, retirement programs, wellness programs, as well as...


Desde Stryker - Costa Rica

Publicado 25 days ago

Lead Business Systems Analyst (Hybrid)

**Why join Stryker?**:Our total rewards package offering includes bonuses, healthcare, insurance benefits, retirement programs, wellness programs, as well as...


Desde Stryker - Costa Rica

Publicado a month ago

Housekeeping Coordinator

Housekeeping Coordinator
Empresa:

Four Seasons Hotels And Resorts


Detalles de la oferta

About Four Seasons:Four Seasons is powered by our people. We are a collective of individuals who crave to become better, to push ourselves to new heights and to treat each other as we wish to be treated in return. Our team members around the world create amazing experiences for our guests, residents, and partners through a commitment to luxury with genuine heart. We know that the best way to enable our people to deliver these exceptional guest experiences is through a world-class employee experience and company culture.At Four Seasons, we believe in recognizing a familiar face, welcoming a new one and treating everyone we meet the way we would want to be treated ourselves. Whether you work with us, stay with us, live with us or discover with us, we believe our purpose is to create impressions that will stay with you for a lifetime. It comes from our belief that life is richer when we truly connect to the people and the world around us.About the location:An oceanfront resort on Mexico's pacific, set within a private reserve. Escape to a secluded nature reserve in Mexico's Tamarindo, the pristine coastline where verdant jungle meets the Pacific Ocean. With our unique location on a private peninsula, Four Seasons Resort Tamarindo, México, invites you to leave the world behind and explore this undiscovered region of Mexico – far from everything, yet remotely close. This particular topography, and the wildlife that calls it home, make the area a treasure to be protected. We provide a natural refuge for those who seek an authentic connection to Mexico, its biodiversity and culture. The best of Mexico has yet to be discovered.Coordinador de Oficina - Four Seasons Resort TamarindoEn Four Seasons creemos que trabajamos mejor cuando nos conectamos con las personas y la naturaleza que nos rodea.Todos los miembros de nuestra familia son maestros en sus oficios, un Jardinero puede convertirse en un artista, un Chef en un creador, un Gerente en Director. Buscamos empleados que cumplan nuestra Regla de Oro, personas que por naturaleza crean en tratar a los otros, como queremos que nos traten a nosotros.Buscamos que nuestra gente se caracterice por una pasión compartida con la excelencia y que demuestre entusiasmo en lo que hace.Próximamente abriremos Four Seasons Tamarindo, ubicado en unas Reserva Natural de 3.000 acres protegidos, en la costa de México, la mayoría de las habitaciones contaran con excepcionales vistas hacia el Océano Pacifico.Four Seasons se compromete a mostrar lo mejor del Arte, la cultura y la naturaleza de México.La comunidad local y su Calidez son parte de importante de la experiencia de nuestros huéspedes y nuestro Coordinador de Oficina será parte importante en la pasión de trabajar en este destino y su cultura.Nuestro Coordinador(a) de Oficina es responsable de mantener una excelente comunicación con su equipo de trabajo y con los demás departamentos del Hotel, asegurando la calidad del servicio con nuestros huéspedes y miembros de equipos. También mantener la información del departamento al día.Habilidades-Idiomas, español e Ingles-Conocimientos de Sistemas.-Organizar y mantener todos los archivos e información de la oficina actualizados.-Hacer seguimiento a las solicitudes de huéspedes como son, camas adicionales, cunas entre otras.-Preparar y alistar las asignaciones de trabajo al personal de servicio de Ama de Llaves.-Asistir en la entrega del material de trabajo diariamente a todo el personal de Ama de Llaves.-Mantener permanente comunicación con Front Desk-Registrar y hacer seguimiento a todas las solicitudes de mantenimiento e Ingeniería.-Reportar Objetos encontrados y perdidos por nuestros huéspedes en las áreas públicas a los encargados de Seguridad.Acompáñanos y conéctate con nosotros, se parte de nuestro equipo Trabaja en nuestro equipo y construye junto a nosotros respeto, colaboración y enfocados en nuestros resultados.


Fuente: Talent_Ppc

Requisitos

Housekeeping Coordinator
Empresa:

Four Seasons Hotels And Resorts


Built at: 2024-04-27T10:38:21.749Z