Team Líder Soporte Técnico

Team Líder Soporte Técnico
Empresa:

Pandatech S.A.


Detalles de la oferta

**Específicos**- Bachillerato en Ingeniería de Sistemas.- Mínimo 2 años de experiência en puestos similares.- Conocimiento en Active Directory.- Conocimiento básico en Redes.- Administración e implementación de servicios Microsoft Azure.**Deseables**:- Certificación en Azure Fundamentals.- Certificación en Scrum Máster.- Certificación en Redes.- Proactividad.- Enfoque a resultados.- Buenas habilidades de comunicación y servicio al cliente.Tipo de puesto: Tiempo completoSalario: ¢350,000.00 - ¢355,000.00 al mes


Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Team Líder Soporte Técnico
Empresa:

Pandatech S.A.


Sr. Analyst, Quality Assurance It-Oracle

Sr. Analyst, Quality Assurance IT-Oracle -(CRI00000G)DescriptionWe are on a mission to become the world's most sustainable and innovative maritime, logistics...


Desde Crowley - San José

Publicado a month ago

Senior Hosting And Compute Operations Engineer

Emerson Enterprise IT offers standardized managed Services Emerson locations in the Global/Remote Data Centers, Multi Cloud and On-Premise locations.?This op...


Desde Emerson - San José

Publicado a month ago

Technical Support Representative – Work From Home (Costa Rica)

Why ClearSource? ClearSource is a people-driven company focused on delivering exceptional customer experiences every day! We truly believe in our Core Values...


Desde Clearsource - San José

Publicado a month ago

Technical Support Engineer - 29384

Splunk is here to build a safer and more resilient digital world. The world's leading enterprises use our unified security and observability platform to keep...


Desde Splunk Inc - San José

Publicado a month ago

Built at: 2024-05-13T22:07:11.331Z